Co Cię wypełnia, czyli 8 toksycznych typów

Mój znakomity kolega, bloger i ekspert marketingu, Paweł Tkaczyk, podczas zeszłorocznej debaty na Blog Forum Gdańsk powiedział o moim stylu komunikacji w internecie, że „naparzam serduszkami”. Święta prawda. Serduszkami, uśmiechami, pozytywnym nastawieniem i hasztagami typu #KochamCieZycie. Dziś porozmawiamy o tym, czym jesteśmy wypełnieni. Tym samym, czym „naparzamy”, co się z nas wylewa, i czym …

obrazki_4ever_eu

Czytaj dalej…

Nie być jak Marilyn Monroe

W niedzielę, zupełnie przypadkowo, trafiłam w Canal+ na film dokumentalny o Marilyn Monroe, który powstał na podstawie jej prywatnych zapisków. „Z pamiętnika Marilyn Monroe” w reżyserii Liz Garbus. Poruszył mnie i zostawił z kilkoma refleksjami dotyczącymi Marilyn Monroe jako znanej marki osobistej i nieznanego człowieka. Historia jej życia niesie w sobie kilka ważnych lekcji Czytaj dalej…

Jak Pana widzą, dyrektorze?

Spotkałam ją podczas prowadzonych warsztatów. Mówiłam o marce liderki, ona o sekretach wizerunku. Znam wielu ekspertów od wizerunku. Ona jednak była spójna z tym, o czym mówiła, mówiła ładną polszczyzną, miała w sobie żar pasjonata i atencję dla słuchających. Przypadłyśmy sobie do gustu. Zaprosiłam ją do napisania wakacyjnego tematu dotyczącego 10 grzechów głównych związanych z wizerunkiem Czytaj dalej…