Nie być jak Marilyn Monroe

W niedzielę, zupełnie przypadkowo, trafiłam w Canal+ na film dokumentalny o Marilyn Monroe, który powstał na podstawie jej prywatnych zapisków. „Z pamiętnika Marilyn Monroe” w reżyserii Liz Garbus. Poruszył mnie i zostawił z kilkoma refleksjami dotyczącymi Marilyn Monroe jako znanej marki osobistej i nieznanego człowieka. Historia jej życia niesie w sobie kilka ważnych lekcji Czytaj dalej…

Wyblakła dama biznesu. Wyrazista marka przywództwa?

Dzisiejszy wpis jest rozwinięciem wątku, którego pierwszą część właśnie opublikowałam na stronach blogosfery harvardzkiej:

http://blogi.hbrp.pl/blog-biznesowy/wyblakle-damy-polskiego-biznesu/

Tekst zatytułowany „Wyblakłe damy i niewyraźni rycerze polskiego biznesu” poświęcony jest dwóm aspektom. Pierwszy, to wpływ kultury osobistej na jakość kultury organizacyjnej. Drugi, to Czytaj dalej…