Książka
Jesteś marką
Kiedy w 2012 r. zaczęłam pisać Jesteś marką, wywołałam emocje u znajomych poruszonych tym, że ja, promująca wartości w życiu i biznesie, chcę porównać człowieka do produktu. Musiałam tłumaczyć, że prawdziwy branding to ukłon w stronę człowieka i oferta wartości.
Nie personal lansing, sprzedawanie, epatowanie sobą, zabieganie o atencję i popularność, kreowanie alternatywnych „osobowości” w internecie czy reklamowanie siebie licznymi selfies z celebrytami.
Jedyną osobą, która od razu odpisała: „Asiu, wreszcie ktoś nazwał to, co czuję i staram się robić, odkąd się znamy”, była Martyna Wojciechowska. Ambasadorką książki została jednak z innego powodu, o którym przeczytasz we wstępie.
Pobierz rozdział
Przeczytaj, zanim kupisz książkę. To partnerka, która wymaga i pomaga mówić z pozycji wiarygodnego profesjonalisty, zaufanego eksperta, a przede wszystkim przyzwoitego człowieka.
Autentycznego, wiernego sobie, okazującego szacunek i godnego szacunku – w świecie, w którym obserwujemy hejt, bylejakość, tendencje, by płynąć z prądem social mediów, słuchać patoinfluencerów i kierować się trendami promującymi pseudowartości.
Budowanie silnej marki osobistej pod logo swojego imienia i nazwiska to projekt na całe życie. Wolność. Złoto dla zuchwałych ;).
Historia powstania Jesteś marką
Do powstania Jesteś marką przyczyniły się dwa kluczowe momenty.
- Na 45 urodziny zrobiłam audyt życia i kariery. Opracowana mapa unikatowych kompetencji kazała mi nazwać styk mojego doświadczenia w komunikacji strategicznej i HR “marką osobistą”, o której nikt w Polsce wtedy nie słyszał.
- Drugi odkryłam podczas wystąpienia Moda na siostrzeństwo na scenie TEDx. Wyjawiłam powód, dla którego zrezygnowałam z roli szefa HR w TVN i weszłam na ścieżkę ekspertki, doradczyni, przedsiębiorcy, a w końcu autorki bestsellera.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.