O Joannie M-P
Autorka koncepcji marki osobistej premium – prekursorka marki osobistej w Polsce dzięki wydaniu w 2014 r. bestsellera Jesteś marką. Doświadczona praktyk biznesu. Liderka opinii w świecie zarządzania relacjami, marką i kapitałem ludzi w firmach.
SKUTECZNIE REALIZUJĘ SWOJĄ MISJĘ
Pracuję z liderami i ekspertami, by w mądry sposób korzystali z posiadanej władzy i wiedzy, tj. budowali sens pracy, kapitał zaufania i silną markę osobistą wokół realnych wartości.
Robię to, bo lubię ludzi i wierzę w ich potencjał, ale wymagam od siebie i innych odpowiedzialności za sposób jego wykorzystania.
Kim jest Joanna – linia życia
Jestem liderką swojego życia – lubię życie w zgodzie ze sobą, na swoich zasadach i w oparciu o własne, dobrze zdefiniowane cele. Ufam, że „Góra” jest życzliwa ludziom, którzy dobrze kierują tym, co „dostali w ziemski zarząd”.
Jestem uważna i życzliwa, ale i wymagająca wskutek moich dwóch talentów: Maksymalisty i Relatora.
Cenię czas jako bezzwrotną walutę życia, dlatego linia życia jest jednym z narzędzi, na których się opieramy podczas pracy w programie Brand Your Name.
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
• 1984
Chórzystka operowa
Czas licealny dzieliłam między zajęcia w LO im. M.Reya oraz próby i występy na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie, w Chórze Alla Polacca
Co jeszcze powinieneś
o mnie wiedzieć
Spełniam się jako żona Najdroższego, mama dwóch dorosłych synów i „pańcia” Frygi, suni z adopcji. Pielęgnuję swoje pasje – tańczę flamenco, które zastąpiło mi niegdyś ukochane rytmy salsy. Chcę wrócić do śpiewu – tym razem repertuar Teatru Wielkiego zamienię chyba na gospel.
Spełniam się zawodowo jako doradca zarządów, wykładowca MBA, twórca, mentorka i mówca, opracowując autorskie rozwiązania zmieniające paradygmaty w świecie zarządzania.
Jako osoba z dużą wolnością wewnętrzną jestem dla siebie najbardziej wymagającą szefową. Umiem być zarówno irytująco zadowolona z siebie, jak i bezwględnie wobec siebie krytyczna.
Factor X Joanny
Jako pierwsza – w 2014 r. bestsellerem Jesteś marką — wprowadziłam pojęcie marki osobistej w polskie realia, tworząc podwaliny teorii i dobrą praktykę budowania silnej marki w miejsce hałaśliwego PR-u.
Jak nikt inny przekuwam potencjał człowieka w unikatowe kreatywne rozwiązania dotyczące marki osobistej.
JESTEM PREKURSORKĄ
- Stworzyłam autorskie narzędzia, m.in. Leadership Value Proposition, Brand Stamp, oparte na modelu kanwy. Konkret na jednej karcie zamiast handoutów.
- Znam się zarówno na brandingu strategicznym, jak i na człowieku. Dogłębnie.
- Mam ponad 30-letnie doświadczenie w zarządzaniu.
- Lista moich klientów liczy ponad 300 prestiżowych firm i ponad 100 tys. liderów.
JESTEM UNIKATOWA
- Unikatowe programy oparte na własnych badaniach i publikacjach – bestselerze Jesteś marką i Zespół wygrany czy przegrany?
- Unikatowe inicjatywy: HR Influencers, Polskie Stowarzyszenie Mentoringu, programy na studiach MBA.
- Unikatowe energia i uważność – nie do podrobienia.
- Unikatowo prosty kręgosłup moralny i przyjemność przeglądania się w oczach ludzi, także tych, których zwalniałam – z dbałością o godność i wzajemny szacunek.
WIEM, O CO MI CHODZI
- Pomagam budować dobry wpływ liderów na samych siebie i na zdrowy rozwój ich firm.
- Wiem, z kim chcę pracować, i lubię świętować zasłużone sukcesy z klientami.
- Wiem, że chcę być dla ludzi autorytetem i mentorem, a nie osobą publiczną zniewoloną cudzymi opiniami.
- Szanuję ludzi. Stosując jednak segmentację marki osobistej, mam wolność do: „Nie obchodzi mnie, co myślisz, jeśli ja o tobie nie myślę wcale”.
Joanna jako marka
Inspiruje przez autentyczność
Jest wierna swoim wartościom
Łączy uważność na człowieka z myśleniem strategicznym
Obietnica marki
Unikatowa i skuteczna projektantka marek osobistych autentycznych liderów i ekspertów.
Osobowość marki
Liderka opinii. Wyjątkowa. Profesjonalna. Prestiżowa. Wiarygodna (Kompetencja, Emocje, Wytworność).
Cechy marki
spójność, klarowność, zaangażowanie, autentyczność, energia, relacje silne zaufaniem, atencja dla języka i komunikacji
Czynniki konkurencyjne
spójność, klarowność, zaangażowanie, autentyczność, energia, relacje silne zaufaniem, atencja dla języka i komunikacji
Esencja marki
spójność, klarowność, zaangażowanie, autentyczność, energia, relacje silne zaufaniem, atencja dla języka i komunikacji
Autorka książki Jesteś marką
Ta pierwsza „córeczka wydawnicza" zapewniła mi wiele wzruszeń. Byłam przekonana, że piszę niełatwą książkę dla liderów biznesu – o przyzwoitości, reputacji, wartościach i zaufaniu. Ona tymczasem, mimo wymagających treści, zawojowała serca ludzi z daleko szerszego kręgu i stała się wydawniczym bestsellerem. Zuch dziewczyna.
Partnerka w samodzielnej pracy nad strategią marki osobistej
Doradczyni w projektowaniu osobistej komunikacji online i offline
Życzliwa mentorka wspierająca w poznaniu samego siebie
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.