Dowiedz się, jak budować silną markę

#MarkaOsobista
#komunikacja
#reputacja

Marka osobista to efekt komunikacji. Jej siłę mierzymy zaufaniem i reputacją.

Doświadczenie i emocje, które zaoferujesz swoim odbiorcom, wpływają na odbiór Twojej marki. Jeśli zależy Ci, by Twoja komunikacja skutkowała zaufaniem, skorzystaj z publikowanych przez nas podpowiedzi.

Dlaczego?

Bo biznes to ludzie, a ludzie to relacje. Jakość komunikacji buduje lub rujnuje zaufanie do Ciebie jako profesjonalisty. I wpływa na Twoją zawodową reputację.

Blog Jesteś marką

Zapraszamy do lektury, komentowania i współtworzenia świata ludzi uważnych, oferujących dobre wartości  - w miejsce tego, co masowo produkuje dziś świat.

Youtube

Dołącz do nas i komentuj, stając się autorem wartościowych treści, które rozwijają nas i naszych odbiorców.

Podcasty

Posłuchaj uważnie, bo świat poza mainstreamem jest inspirująco prawdziwy.

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć wpływ na rzeczywistość (talentach Strategic, Futuristic, Ideation), osobistej motywacji ...
Czy nam się to podoba, czy nie, każdy z nas posiada markę osobistą. A w zasadzie – jak mówi mój dzisiejszy gość – każdy z nas „jest marką”.
Marka osobista to spełniona obietnica dana klientom. To suma wrażeń, jakie dostarczamy ...

Artykuły

Przeczytaj i napisz do nas, co Cię interesuje i o czym jeszcze chcesz poczytać.

O sile marki premium bazującej na zaufaniu oraz o tym, co buduje nam reputację autentycznego ...

Joanna Malinowska-Parzydło to wieloletnia dyrektor komunikacji i HR, autorka dwóch bestsellerów i pomysłodawczyni think tanku HR ...

Joanna Malinowska-Parzydło przeszła przez korpo i najczarniejsze zakątki warszawskiego ...

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.