#Premium MBA (9)

11/11/2014

Zdjęcie pochodzi z pixabay.com

Cel: Poznaj siebie.

Kompetencja: Rozwijaj się

No proszę! Tak wczoraj było miło, kino, rodzina i rozmowy, że sądziłam, że to niedziela i nie opublikowałam kolejnego odcinka. Przepraszam i nadrabiam:) Dzisiejsze spotkanie poświęcone jest kwestii, zdawałoby się, oczywistej. Rozwój osobisty to hasło obecnie popularne, witane z pewną obawą, a bywa, że i z niechęcią w świecie twardego biznesu i odmieniane przez wszystkie przypadki poza nim. Czasem nadmiernie.

Nie mam czasu na rozwój!

Rozwój osobisty to nieustanne działania pozwalające lepiej wykorzystywać własny potencjał oraz podnosić jakość i frajdę z życia. Nie zamierzam powielać tu treści dostępnych gdzie indziej, bo ci, którzy realizują „Premium MBA© z zarządzania sobą” tę podstawową i oczywistą wiedzę już posiadają. Ba, po ośmiu spotkaniach posiadają mocno zaawansowaną wiedzę praktyczną z zakresu rozwoju osobistego.

Co, po co i ile?

W ostatnim bilansie życia było i tak nadto pytań, na które szukałeś odpowiedzi, więc dziś oferuję tylko dwa, ale za to złożone:

  1. W jaki sposób mierzysz swój rozwój w kontekście rozwoju ciała, umysłowości, duchowości, emocjonalności i jakości relacji z sobą samym i z innymi?
  2. Jak ustalasz priorytety dotyczące własnego rozwoju?

Ciebie już nie trzeba przekonywać, że warto się rozwijać. Ty już możesz badać efektywność i rentowność czyli ROI (Return on Investment) zwrot z inwestycji rozwojowych. Twoim kłopotem może być nie zmierzenie się z przekonaniem, że nie masz czasu na rozwój, ale dokonanie wyboru, w co dobrze zainwestować wybierając z mnogości potrzeb własnych i dostępnych ofert. Wybieraj mądrze i nie rozpraszaj się. Wszak „nadgorliwość bywa gorsza od faszyzmu”:)

Droga do mistrzostwa wymaga skupienia na jednym w danym momencie, a nie rozproszenia na wielu zagadnieniach.

Następny wpis
Następny wpis
Poprzedni wpis
Poprzedni wpis

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.