Powrót projektantki premium

14/11/2024

Zdjęcie pochodzi z pixabay.com

2 lata temu zatrzymałam się, bezpiecznie wyhamowując w locie na wysokich poziomach. Odczułam silną potrzebę przestrzeni nie tyle wokół siebie, co w sobie.

Przestrzeni do pracy nad uporządkowaniem (koncepcji) siebie. Swoją drogą – jak się ma w top5 Gallupa talent zwany Maksymalistą – to jest dużo do porządkowania. Twoje zasoby zawodowe: role, projekty, pomysły, zainteresowania etc. są jak puzzle w wersji maxi premium. Bardzo tego dużo. A przecież w czasach chaosu (VUCA, BANI, postnowoczesność) SIMPLICITY IS THE KEY.

Linia życia zawodowego

2022 – poświęciłam na porządki w sobie – regularną pracę ze sobą i terapeutką na budowanie spokoju i ciszy, żeby posprzątać, umeblować i wygodnie urządzić się w sobie.

2023 – był rokiem pracy nad strategią zawodową i marki osobistej – czasem decyzji, w co zainwestować, a które pomysły zaparkować lub zakilować. Auć! To trudne, bo się do nich przywiązuję ;) Pracowałam systematycznie: z mentorem i samodzielnie. To projektowanie na linii życia (efekt pracy tu: link) przyniosło nadspodziewane benefity w postaci:

  • powrotu projektantki – prekursorka jest jedna.Czas przypomnieć, że niecałe 10 lat temu jako pierwsza w Polsce sformułowałam pojęcie #markaosobista i koncepcję marki zespołu czy marki lidera, inicjując rynek tzw. personal brandingu w Polsce. Na refleksje jak go dziś widzę, przyjdzie czas przy okazji 10-lecia;
  • otwarcia salonu „Jesteś marką” dla budujących marki osobiste premium – już 26.11
  • zrobienia dwóch najlepszych rocznych wyników biznesowych – w ciszy, poza social mediami, w uważnej relacji z fajnymi klientami i bez zbędnych wydatków energetycznych.

Partner Strategiczny

Najbardziej niespodziewanym benefitem uważnej pracy nad strategią biznesu i marki okazało się

  • Partnerstwo strategiczne z #BenefitSystems.

Tego ostatniego nie planowałam. To wynik spotkania wśród licznych kontaktów zawodowych, ludzi, którzy mają podobne wartości i potrzebę dobrego wpływania na świat biznesu. Skutek tego, że dałam sobie czas na sformułowanie i rozrysowanie zawodowego pomysłu – który z miejsca trafił w wartości i cele Partnera.

Co z tego wynika dla Was, profesjonalistów i liderów w biznesie?

  1. W 2025 roku - dwie premiery kursów na platformie MultiLife – które pozwolą szybko i skutecznie zbudować strategię marki lidera premium tj. silnego zaufaniem interesariuszy i odbiorców.
  2. Unikatowe treści w Brandletterze. Stay tuned!
  3. Pierwsze jubileuszowe odcinki podcastu „Jesteśmarką”.
  4. Nowatorska przestrzeń do rozmów o autorytetach, dobrych i złych praktykach zachowań budujących lub rujnujących w przestrzeni publicznej marki ludzi znanych, ich reputację i kapitał zawodowego zaufania,

oraz kilka wartościowych rozwiązań budujących osobiste przywództwo i silne marki liderów w różnych dziedzinach i branżach.

Inwestowanie w przywództwo oraz markę osobistą wczasach ciągłej zmiany i nieprzewidywalności to wyzwanie, w którym warto mieć sprawdzonego i doświadczonego przewodnika. Dlatego cieszę się bardzo ze współpracy z Joanną Malinowską-Parzydło, której wiedza i doświadczenie wzmocni liderów, korzystających z MultiLife. Wspólnie chcemy kształtować liderów, których postawy będą kreować środowiska pracy sprzyjające innowacyjności, elastyczności i otwartości, z poszanowaniem potrzeb pracowników reprezentujących różne pokolenia”.
Komentarz: Piotr Szostak, Managing Director -Strategy & Product Development, Benefit Systems

Tymczasem jesteśmy w kontakcie – a jeśli chcesz mi dmuchać pod skrzydła – podaj proszę informację dalej w świat, udostępniając i komentując w social mediach – bo teraz będę tego potrzebować. Jak wracać na salony życia – to z przytupem!

Twoja Projektantka marki osobistej premium

Joanna M-P

Następny wpis
Następny wpis
Poprzedni wpis
Poprzedni wpis

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.