#Think Social

Z inicjatywy UPC powstał właśnie interesujący Raport #Think Social omawiający różne aspekty związane z prywatnością oraz odpowiedzialną i mądrą komunikacją w sieci. Prezentuje wypowiedzi doświadczonych blogerów (m.in. Artur Kurasiński, Paweł Tkaczyk), ekspertów ds. social mediów (dr Jan Zając oraz praktyczne wskazówki ekspertów od marki osobistej (taaaa daaam:)

ThinkSocial

Czytaj dalej…

Ja i Ty jesteśmy…

Każdy może dokończyć tytułowe zdanie zgodnie z własną potrzebą w komentarzu:) Mnie pojawił się w głowie cytat z Kiplinga, ciekawe kto wie, jaki?

Postanowiłam dziś podzielić się z Tobą tym, co mi przyszło do głowy, gdy odpowiadałam na komentarz Edyty, która wczoraj dołączyła do naszego grona.

(źródło:internet)

Czytaj dalej…

Kiedy jest śmiesznie?

Śmiesznie jest wtedy, kiedy się wszyscy śmieją – powtarzam moim dzieciom od małego. Jeśli wszyscy się śmieją, a jeden się nie śmieje, to może nie jest śmiesznie. A kiedy wszyscy się śmieją kosztem jednego, który jest przerażony, smutny lub speszony, to jest okrutnie. I tyle.

Może dlatego mam kłopot, żeby zaakceptować Czytaj dalej…

Po drugiej stronie mikrofonu

W poprzednim wpisie wspomniałam o wizycie w Radio PIN. Chciałam jeszcze do niej wrócić i porozmawiać o budowaniu reputacji przez dziennikarzy, także tych, których zwykle nie widać. Sama w czasach studenckich prowadziłam z Najdroższym radiowy „Klub Trójki”. Nie czułam się wtedy do tego w żaden sposób przygotowana. Moim największym ówczesnym sukcesem było odkrycie Czytaj dalej…