Marka lidera w 6 krokach

Pobierz materiały

Aby uzyskać dostęp do naszych darmowych materiałów, prosimy o podanie swojego adresu e-mail. Twoje dane są u nas bezpieczne. My zaś potrzebujemy jak najlepiej rozumieć potrzeby i motywacje naszych klientów, żeby na nie jak najlepiej odpowiadać.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
#MarkaZespołu
#MarkaZespołu
Warsztaty dla zespołów in-company
Zgłoś zainteresowanie

Czy sposób, w jaki budujesz swoją markę lidera, wpływ i kapitał reputacji, zapewnia Ci silną pozycję godnego zaufania profesjonalisty, czy tylko krótkotrwałą władzę lub popularność?

Każdy człowiek ma jakąś markę. Pytanie, czy Twoja jest efektem przemyślanych celów i ukierunkowanych działań, czy może powstaje jako skutek uboczny nieprzemyślanej strategii i komunikacji zawodowej?

Adresat

Dla klientów indywidualnych

Format

online

Czas trwania

3 warsztaty

Częstotliwość

90-minutowa warsztat co miesiąc

Dla kogo

Liderzy firm lub zespołów:

Zainteresowani sprecyzowaniem strategii swojej marki osobistej w świecie relacji zawodowych;

Gotowi konkurować na rynku przywództwa biznesowego za pomocą przemyślanego pomysłu na siebie i profesjonalnej komunikacji zapewniającej im miejsce w gronie liderów wpływu i opinii.

Kluczowe korzyści

Opracowanie 6 kluczowych aspektów silnej marki osobistej lidera.

Zmotywowanie siebie do zadbania o mądrą obecność offline i online z poczuciem sensu i celowości wykonywanych działań.

Wyposażenie liderów w narzędzia pomocne we wdrażaniu koncepcji marki osobistej i planu komunikacji zapewniających mądrą zawodową obecność oraz wpływ (presence and influence).

Kluczowe zagadnienia

Kapitał marki osobistej i marki lidera – 6 aspektów, w które warto mądrze inwestować.

Tożsamość lidera jako podstawa tożsamości marki osobistej – kluczowe elementy Brand Identity.

Presence, visibility and communication. Profesjonalna obecność i komunikacja w stylu zgodnym z wyznawanymi wartościami, talentami i potrzebami, bez obawy o działania typu "personal lansing" i dyskredytujące hałasowanie w internecie.

Efekty

Uporządkowanie koncepcji siebie i marki osobistej w relacjach zawodowych.

Plan komunikacji marki spójny z człowiekiem – profesjonalistą.

Umiejętność decydowania, gdzie i w jaki sposób zaistnieć, a gdzie grzecznie odmówić (gdy masz do czynienia z osobą lub firmą niebędącą właściwym odbiorcą Twoich działań zawodowych i komunikacyjnych).

Zainteresował Cię ten program?

W momencie ustalenia terminu skontaktujemy się z Tobą i prześlemy broszurę z ofertą oraz szczegółowym programem. Przy tworzeniu listy uczestników będzie decydować kolejność zgłoszeń oraz motywacja chętnych, którą sprawdzimy, zadając jedno kluczowe pytanie ;).

Skontaktuj się z nami

Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla siebie? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.

Wiedza

Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.

Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.

Marek Parzydło i Zagallupowani

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...

Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen

Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.