Liderka opinii
Czy sposób, w jaki budujesz swoją markę liderki, wpływ i kapitał reputacji, zapewnia Ci silną pozycję godnego zaufania autorytetu, czy raczej pokazuje odbiorcom, że mają do czynienia z kolejną biznesową celebrytką?
Każdy człowiek ma jakąś markę. Pytanie, czy Twoja pozycjonuje Cię w świadomości dobrze zdefiniowanych odbiorców wśród popularnych celebrytek, czy pokazuje Cię jako wpływową liderkę, której opinii warto ufać.
Dla klientów indywidualnych
online
3 warsztaty
2,5-godzinny warsztat co miesiąc
Dla kogo
Liderki firm lub zespołów – warsztaty wyłącznie dla kobiet:
Zainteresowanych uporządkowaniem koncepcji swojej marki pod kątem budowania wpływu trzeciego poziomu, tj. profesjonalistki legitymującej się przemyślaną strategią komunikacji pozwalającej wywierać wpływ, zyskiwać zaufanie i szacunek, a niekoniecznie podziw i pozycję osoby publicznej;
Gotowych konkurować na rynku przywództwa za pomocą przemyślanego pomysłu na siebie zapewniającego miejsce w gronie wartościowych liderek wpływu i opinii.
Kluczowe korzyści
Przegląd kluczowych elementów strategii marki liderki cieszącej się zaufaniem.
Wymiana doświadczeń w gronie podobnych liderek – mapa lęków, omówienie kobiecych dylematów, (nie)wspierających przekonań, rekomendowanych rozwiązań dotyczących obecności, widoczności i wywierania wpływu (presence, visibility and influence) w sferze zawodowej.
Opracowanie osobistego planu działań pozwalających budować kapitał zaufania, pozycję i wpływ na wybranych rynkach i w świadomości pożądanych odbiorców.
Kluczowe zagadnienia
Kapitał marki osobistej liderki – 6 aspektów, w które warto mądrze inwestować.
Tożsamość liderki i poczucie własnej wartości jako podstawa tożsamości marki osobistej – kluczowe elementy Brand Identity.
Presence, visibility and communication. Profesjonalna obecność i komunikacja w stylu zgodnym z wyznawanymi wartościami, talentami i potrzebami, bez obawy o działania typu "personal lansing" i dyskredytujące hałasowanie na własny temat w internecie.
Efekty
Uporządkowanie koncepcji siebie i marki osobistej w wybranych relacjach zawodowych.
Oszacowanie własnej wartości zawodowej i budowanie jej poczucia na bazie kapitału zawodowego, obszaru ekspertyzy, unikatowych doświadczeń i Faktora X.
Opracowanie przemyślanej koncepcji (Brand Stamp), która ułatwia podejmowanie decyzji, gdzie i w jaki sposób zaistnieć, a kiedy odmówić bez poczucia straty (bo dana osoba lub firma nie jest odbiorcą Twoich działań zawodowych i komunikacyjnych).
Zainteresował Cię ten program?
W momencie ustalenia terminu skontaktujemy się z Tobą i prześlemy broszurę z ofertą oraz szczegółowym programem. Przy tworzeniu listy uczestników będzie decydować kolejność zgłoszeń oraz motywacja chętnych, którą sprawdzimy, zadając jedno kluczowe pytanie ;).
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinnaś wybrać dla siebie? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.