Liderka opinii

Pobierz materiały

Aby uzyskać dostęp do naszych darmowych materiałów, prosimy o podanie swojego adresu e-mail. Twoje dane są u nas bezpieczne. My zaś potrzebujemy jak najlepiej rozumieć potrzeby i motywacje naszych klientów, żeby na nie jak najlepiej odpowiadać.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
#MarkaZespołu
#MarkaZespołu
Warsztaty dla zespołów in-company
Zgłoś zainteresowanie

Czy sposób, w jaki budujesz swoją markę liderki, wpływ i kapitał reputacji, zapewnia Ci silną pozycję godnego zaufania autorytetu, czy raczej pokazuje odbiorcom, że mają do czynienia z kolejną biznesową celebrytką?

Każdy człowiek ma jakąś markę. Pytanie, czy Twoja pozycjonuje Cię w świadomości dobrze zdefiniowanych odbiorców wśród popularnych celebrytek, czy pokazuje Cię jako wpływową liderkę, której opinii warto ufać.

Adresat

Dla klientów indywidualnych

Format

online

Czas trwania

3 warsztaty

Częstotliwość

2,5-godzinny warsztat co miesiąc

Dla kogo

Liderki firm lub zespołów – warsztaty wyłącznie dla kobiet:

Zainteresowanych uporządkowaniem koncepcji swojej marki pod kątem budowania wpływu trzeciego poziomu, tj. profesjonalistki legitymującej się przemyślaną strategią komunikacji pozwalającej wywierać wpływ, zyskiwać zaufanie i szacunek, a niekoniecznie podziw i pozycję osoby publicznej;

Gotowych konkurować na rynku przywództwa za pomocą przemyślanego pomysłu na siebie zapewniającego miejsce w gronie wartościowych liderek wpływu i opinii.

Kluczowe korzyści

Przegląd kluczowych elementów strategii marki liderki cieszącej się zaufaniem.

Wymiana doświadczeń w gronie podobnych liderek – mapa lęków, omówienie kobiecych dylematów, (nie)wspierających przekonań, rekomendowanych rozwiązań dotyczących obecności, widoczności i wywierania wpływu (presence, visibility and influence) w sferze zawodowej.

Opracowanie osobistego planu działań pozwalających budować kapitał zaufania, pozycję i wpływ na wybranych rynkach i w świadomości pożądanych odbiorców.

Kluczowe zagadnienia

Kapitał marki osobistej liderki – 6 aspektów, w które warto mądrze inwestować.

Tożsamość liderki i poczucie własnej wartości jako podstawa tożsamości marki osobistej – kluczowe elementy Brand Identity.

Presence, visibility and communication. Profesjonalna obecność i komunikacja w stylu zgodnym z wyznawanymi wartościami, talentami i potrzebami, bez obawy o działania typu "personal lansing" i dyskredytujące hałasowanie na własny temat w internecie.

Efekty

Uporządkowanie koncepcji siebie i marki osobistej w wybranych relacjach zawodowych.

Oszacowanie własnej wartości zawodowej i budowanie jej poczucia na bazie kapitału zawodowego, obszaru ekspertyzy, unikatowych doświadczeń i Faktora X.

Opracowanie przemyślanej koncepcji (Brand Stamp), która ułatwia podejmowanie decyzji, gdzie i w jaki sposób zaistnieć, a kiedy odmówić bez poczucia straty (bo dana osoba lub firma nie jest odbiorcą Twoich działań zawodowych i komunikacyjnych).

Zainteresował Cię ten program?

W momencie ustalenia terminu skontaktujemy się z Tobą i prześlemy broszurę z ofertą oraz szczegółowym programem. Przy tworzeniu listy uczestników będzie decydować kolejność zgłoszeń oraz motywacja chętnych, którą sprawdzimy, zadając jedno kluczowe pytanie ;).

Skontaktuj się z nami

Nie masz pewności, co powinnaś wybrać dla siebie? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.

Wiedza

Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.

Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.

Marek Parzydło i Zagallupowani

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...

Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen

Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.