Lider dobrego wpływu
Czy sposób, w jaki wykorzystujesz swoją obecność w przestrzeni zawodowej, buduje w Twoich (dobrze zdefiniowanych) odbiorcach przekonanie, że masz na nich dobry wpływ?
Czy Twoi odbiorcy uważają, że kontakt z Tobą ich rozwija, pomaga im rozwiązywać ważne problemy, wnosi istotną wartość w ich życie, generuje dobre emocje?
Marka lidera cieszącego się zaufaniem jest efektem sposobu komunikowania się osoby pełniącej tę funkcję, nakierowanego na dobrze przemyślane cele. Każdy człowiek może wykorzystać swój wpływ zawodowy z pożytkiem dla siebie i innych. Win-win jest jedyną strategią pozwalającą budować kapitał zaufania. Granie na własną popularność – niekoniecznie.
Dla klientów indywidualnych
online
3 warsztaty
2,5-godzinny warsztat co miesiąc
Dla kogo
Liderki i liderzy firm oraz zespołów:
Zainteresowani budowaniem marki lidera dobrego wpływu (high-impact leader), pracujący na pozycję profesjonalisty oferującego wartość, wywierającego dobry wpływ nie tylko na siebie, ale i na innych;
Gotowi konkurować na rynku przywództwa biznesowego za pomocą szacunku okazywanego innym i autorytetu, nie poprzez wzbudzanie podziwu i pozycję osoby publicznej.
Kluczowe korzyści
Przegląd kluczowych elementów strategii marki lidera dobrego wpływu oraz modelu kompetencji self-leadership ability.
Wymiana doświadczeń w gronie liderek i liderów – omówienie dylematów, dobrych i złych praktyk, rekomendowanych rozwiązań dotyczących obecności, widoczności i wywierania dobrego wpływu (presence, visibility and influence) w sferze zawodowej.
Opracowanie osobistego planu działań pozwalających tworzyć markę lidera dobrego wpływu na wybranych rynkach i w świadomości pożądanych odbiorców.
Kluczowe zagadnienia
Self-leadership ability – zdolność do tworzenia autentycznej wizji, gotowość mentalna, umiejętność podejmowania autorskich działań, wglądy i nadawanie sensu pracy.
Kapitał marki osoby w roli lidera – 6 aspektów, w które warto mądrze inwestować.
Brand Identity – tożsamość lidera dobrego wpływu jako podstawa silnej marki – kluczowe elementy.
Presence, visibility and communication. Profesjonalna obecność w sferze zawodowej i komunikacja zapewniająca pozycję godnego zaufania, wnoszącego wartość autorytetu.
Efekty
Uporządkowanie koncepcji siebie i marki osobistej w wybranych relacjach zawodowych.
Oszacowanie wartości kapitału zawodowego i budowanie poczucia własnej wartości na bazie tego kapitału, obszaru ekspertyzy, unikatowych doświadczeń i tożsamości autentycznego lidera dobrego wpływu.
Jasność wynikająca z przemyślanej koncepcji (Brand Stamp) ułatwiająca podejmowanie decyzji, gdzie i w jaki sposób zaistnieć, a gdzie nie – bo choć może chwilowo się opłaca, w dłuższej perspektywie nie warto.
Zainteresował Cię ten program?
W momencie ustalenia terminu skontaktujemy się z Tobą i prześlemy broszurę z ofertą oraz szczegółowym programem. Przy tworzeniu listy uczestników będzie decydować kolejność zgłoszeń oraz motywacja chętnych, którą sprawdzimy, zadając jedno kluczowe pytanie ;).
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla siebie? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.