Lider dobrego wpływu

Pobierz materiały

Aby uzyskać dostęp do naszych darmowych materiałów, prosimy o podanie swojego adresu e-mail. Twoje dane są u nas bezpieczne. My zaś potrzebujemy jak najlepiej rozumieć potrzeby i motywacje naszych klientów, żeby na nie jak najlepiej odpowiadać.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
#MarkaZespołu
#MarkaZespołu
Warsztaty dla zespołów in-company
Zgłoś zainteresowanie

Czy sposób, w jaki wykorzystujesz swoją obecność w przestrzeni zawodowej, buduje w Twoich (dobrze zdefiniowanych) odbiorcach przekonanie, że masz na nich dobry wpływ?

Czy Twoi odbiorcy uważają, że kontakt z Tobą ich rozwija, pomaga im rozwiązywać ważne problemy, wnosi istotną wartość w ich życie, generuje dobre emocje?

Marka lidera cieszącego się zaufaniem jest efektem sposobu komunikowania się osoby pełniącej tę funkcję, nakierowanego na dobrze przemyślane cele. Każdy człowiek może wykorzystać swój wpływ zawodowy z pożytkiem dla siebie i innych. Win-win jest jedyną strategią pozwalającą budować kapitał zaufania. Granie na własną popularność – niekoniecznie.

Adresat

Dla klientów indywidualnych

Format

online

Czas trwania

3 warsztaty

Częstotliwość

2,5-godzinny warsztat co miesiąc

Dla kogo

Liderki i liderzy firm oraz zespołów:

Zainteresowani budowaniem marki lidera dobrego wpływu (high-impact leader), pracujący na pozycję profesjonalisty oferującego wartość, wywierającego dobry wpływ nie tylko na siebie, ale i na innych;

Gotowi konkurować na rynku przywództwa biznesowego za pomocą szacunku okazywanego innym i autorytetu, nie poprzez wzbudzanie podziwu i pozycję osoby publicznej.

Kluczowe korzyści

Przegląd kluczowych elementów strategii marki lidera dobrego wpływu oraz modelu kompetencji self-leadership ability.

Wymiana doświadczeń w gronie liderek i liderów – omówienie dylematów, dobrych i złych praktyk, rekomendowanych rozwiązań dotyczących obecności, widoczności i wywierania dobrego wpływu (presence, visibility and influence) w sferze zawodowej.

Opracowanie osobistego planu działań pozwalających tworzyć markę lidera dobrego wpływu na wybranych rynkach i w świadomości pożądanych odbiorców.

Kluczowe zagadnienia

Self-leadership ability – zdolność do tworzenia autentycznej wizji, gotowość mentalna, umiejętność podejmowania autorskich działań, wglądy i nadawanie sensu pracy.

Kapitał marki osoby w roli lidera – 6 aspektów, w które warto mądrze inwestować.

Brand Identity – tożsamość lidera dobrego wpływu jako podstawa silnej marki – kluczowe elementy.

Presence, visibility and communication. Profesjonalna obecność w sferze zawodowej i komunikacja zapewniająca pozycję godnego zaufania, wnoszącego wartość autorytetu.

Efekty

Uporządkowanie koncepcji siebie i marki osobistej w wybranych relacjach zawodowych.

Oszacowanie wartości kapitału zawodowego i budowanie poczucia własnej wartości na bazie tego kapitału, obszaru ekspertyzy, unikatowych doświadczeń i tożsamości autentycznego lidera dobrego wpływu.

Jasność wynikająca z przemyślanej koncepcji (Brand Stamp) ułatwiająca podejmowanie decyzji, gdzie i w jaki sposób zaistnieć, a gdzie nie – bo choć może chwilowo się opłaca, w dłuższej perspektywie nie warto.

Zainteresował Cię ten program?

W momencie ustalenia terminu skontaktujemy się z Tobą i prześlemy broszurę z ofertą oraz szczegółowym programem. Przy tworzeniu listy uczestników będzie decydować kolejność zgłoszeń oraz motywacja chętnych, którą sprawdzimy, zadając jedno kluczowe pytanie ;).

Skontaktuj się z nami

Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla siebie? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.

Wiedza

Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.

Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.

Marek Parzydło i Zagallupowani

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...

Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen

Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.