Strategia People&Culture
Co zrobić, żeby kultura organizacyjna była najsilniejszym benefitem pracowniczym?
Firmy rozwijają się obecnie w wymagających czasach opisywanych jako rewolucja przemysłowa 4.0, VUCA, BANI, post-Covid. W tej różnorodności zdarza się zapomnieć, że jedynym czynnikiem dającym przewagę, którego nie skopiują konkurencja i AI, są zaangażowani ludzie i kultura organizacyjna silna wartościami. Posiadanie strategii People & Culture to warunek bezpiecznego rozwoju zdrowego biznesu.
Dla firm
offline/off-site
1-3 dni
6-7 godzin
Dla kogo
Liderzy odpowiedzialni za jakość strategii firmy stojący przed wyzwaniem doprecyzowania wizji, misji i celów w obszarze zarządzania ludźmi i budowania kultury organizacyjnej: zarząd, HR, kadra menedżerska, ew. przedstawiciele związków zawodowych.
Zarząd, kadra menedżerska, liderzy HR, zespół komunikacji i eksperci firmowi ds. ESG, CSR zaangażowani w stworzenie modelu zdrowej, opartej na odpowiedzialności społecznej kultury komunikacji, a następnie przygotowanie menedżerów do wdrażania takiej komunikacji w codziennych relacjach zawodowych.
Liderzy zarządzający i operacyjni świadomi tego, że w czasach rewolucji 4.0 firma buduje przewagi konkurencyjne nie tylko w oparciu o procesy, innowacje i technologię, ale i zdrową kulturę komunikacji, opartą na zaufaniu i odpowiedzialności, której konkurencja nie jest w stanie skopiować.
Kluczowe korzyści
Sformułowanie zasad komunikacji, które przełożą się na kulturę gwarantującą poszanowanie różnorodności i inkluzywność, oraz zminimalizują ryzyko wystąpienia zachowań naruszających standardy ESG.
Przełożenie wartości firmowych na postawy i zachowania kadry menedżerskiej, a potem pracowników.
Określenie standardów komunikacji w trudnych, nowych dla kadry sytuacjach dotyczących zachowań pracowniczych i międzypokoleniowych.
Kluczowe zagadnienia
ESG – jak dyrektywy unijne wpływają na realia zarządzania ludźmi.
Komunikacja – od teorii do budowania relacji z człowiekiem w angażujący go sposób.
Marka przywództwa w firmie – efekt komunikacji menedżerskiej nastawionej nie tylko na umacnianie zaufania, ale i na budowanie społeczności wokół wartości zespołowych i firmowych.
Dos i Don’ts – mapa wartości, postaw i zachowań, jakich oczekuje się od menedżerów.
Efekty
Stworzenie strategii i standardów komunikacji pozwalających tworzyć zdrowe, konkurencyjne miejsce pracy.
Odpowiedzialność kadry kierowniczej za wypracowane standardy.
Sformułowanie procedur reagowania w nowych i kryzysowych sytuacjach pracowniczych, co przełoży się na poczucie wpływu i bezpieczeństwa wśród szefów i liderów.
Zainteresował Cię ten program?
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.