Silna marka zarządu
Co zrobić, żeby dobrze myślano o nas jako członkach zarządu?
Rozwiń umiejętności, które pozwolą zbudować wpływ i autorytet zespołu zarządu oraz poszczególnych liderów w otoczeniu biznesowym. Rozwiąż problem związany z tym, że ludzie w firmie nie znają członków zarządu, który jest zespołem o strategicznym znaczeniu, lub krytycznie oceniają efekty jego pracy z uwagi na to, jak się komunikuje. To wpływa nie tylko na zaangażowanie, morale, jakość i efektywność pracy zatrudnionych pracowników, ale i na wiarygodność poszczególnych członków zarządu w oczach interesariuszy.
Dla firm
offline/off-site
1-2 dni
6-7 godzin
Dla kogo
Kadra zarządzająca – zarząd formalny lub operacyjny dużej lub małej firmy:
zmagający się z nieadekwatną i niesatysfakcjonującą oceną jego sposobu komunikacji i efektów pracy przez pracowników i interesariuszy
stojący przed wyzwaniem zwiększenia zaufania pomiędzy członkami zarządu, żeby poprawić reputację i zaufanie na zewnątrz, tak by wpłynąć na zaangażowanie pracowników, jakość rekrutacji i zmniejszenie rotacji kluczowych talentów.
Kluczowe korzyści
Sformułowanie strategii marki zarządu w oparciu o wspólne oczekiwania, cele i wypracowane wartości.
Uzyskanie narzędzi, które wpłyną na wzmocnienie wizerunku marki zarządu w organizacji i otoczeniu biznesowym.
Stworzenie warunków do uważnej rozmowy pozwalającej liderom i zarządowi zdobyć zaufanie kluczowych odbiorców i zyskać reputację silnego, wiarygodnego zespołu profesjonalistów.
Kluczowe zagadnienia
Architektura marki zarządu – elementy kluczowe w kontekście strategii marki i kapitału zaufania do zespołu zarządu.
Marka zarządu jako efekt komunikacji indywidualnej i strategicznej.
Zespołowa diagnoza talentów poszczególnych członków zarządu sprzyjających komunikacji budującej zaufanie.
Efekty
Stworzenie strategii marki zarządu.
Zintegrowanie zarządu wokół zasad komunikacji budującej zaufanie i silną markę.
Wzrost motywacji i zaangażowania w zespole zarządu – poprawa współpracy i jakości komunikacji wśród jego członków.
Zainteresował Cię ten program?
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.