Marka zespołu

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Co zrobić, żeby w firmie doceniano pracę zespołu i liczono się z nim?

Rozwiąż problem związany z tym, że ludzie w firmie nie doceniają pracowników tworzących Twój zespół, umniejszają wagę Waszej pracy, co z kolei negatywnie wpływa na skuteczność negocjacyjną, zaangażowanie, morale, jakość i efektywność współpracy zespołu z innymi działami, departamentami i centralą.

Adresat

Dla firm

Format

warsztat

Czas trwania

2 dni

Dziennie

6-7 godzin

Dla kogo

Średnia i wyższa kadra menedżerska z dużej lub małej firmy wraz ze swoimi zespołami albo kluczowymi, odpowiedzialnymi za raportowanie menedżerami/uczestnikami firmowego Programu Talentów:

Zmagający się z nieadekwatną i niesatysfakcjonującą pozycją oraz oceną pracy zespołu/działu przez odbiorców wewnętrznych i klientów zewnętrznych;

Stojący przed wyzwaniem nadania sensu pracy swoich ludzi i ich dowartościowania, a tym samym zwiększenia zaangażowania i zmniejszenia rotacji kluczowych talentów.

Kluczowe korzyści

Rozwijanie kompetencji budowania marki zespołu przez lidera i jego pracowników.

Uzyskanie narzędzi, które wpłyną na poprawienie wizerunku marki zespołu w organizacji i jej otoczeniu biznesowym.

Opracowanie sposobu komunikacji budującej zaufanie i dobrą reputację lidera i jego zespołu w świadomości kluczowych odbiorców.

Kluczowe zagadnienia

Architektura marki zespołu – elementy kluczowe w kontekście marki i kapitału zaufania do zespołu.

Marka zespołu jako efekt jego komunikacji w firmie.

Diagnoza talentów zespołowych sprzyjających komunikacji budującej zaufanie.

Efekty

Wypracowanie strategii marki zespołu.

Zintegrowanie zespołu wokół zasad budujących zaufanie i silną markę.

Wzrost motywacji i zaangażowania w zespole – wzięcie odpowiedzialności za jakość komunikacji przez członków zespołu.

Zainteresował Cię ten program?

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Skontaktuj się z nami

Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.

Wiedza

Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.

Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.

Marek Parzydło i Zagallupowani

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...

Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen

Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.