Marka zespołu
Co zrobić, żeby w firmie doceniano pracę zespołu i liczono się z nim?
Rozwiąż problem związany z tym, że ludzie w firmie nie doceniają pracowników tworzących Twój zespół, umniejszają wagę Waszej pracy, co z kolei negatywnie wpływa na skuteczność negocjacyjną, zaangażowanie, morale, jakość i efektywność współpracy zespołu z innymi działami, departamentami i centralą.
Dla firm
warsztat
2 dni
6-7 godzin
Dla kogo
Średnia i wyższa kadra menedżerska z dużej lub małej firmy wraz ze swoimi zespołami albo kluczowymi, odpowiedzialnymi za raportowanie menedżerami/uczestnikami firmowego Programu Talentów:
Zmagający się z nieadekwatną i niesatysfakcjonującą pozycją oraz oceną pracy zespołu/działu przez odbiorców wewnętrznych i klientów zewnętrznych;
Stojący przed wyzwaniem nadania sensu pracy swoich ludzi i ich dowartościowania, a tym samym zwiększenia zaangażowania i zmniejszenia rotacji kluczowych talentów.
Kluczowe korzyści
Rozwijanie kompetencji budowania marki zespołu przez lidera i jego pracowników.
Uzyskanie narzędzi, które wpłyną na poprawienie wizerunku marki zespołu w organizacji i jej otoczeniu biznesowym.
Opracowanie sposobu komunikacji budującej zaufanie i dobrą reputację lidera i jego zespołu w świadomości kluczowych odbiorców.
Kluczowe zagadnienia
Architektura marki zespołu – elementy kluczowe w kontekście marki i kapitału zaufania do zespołu.
Marka zespołu jako efekt jego komunikacji w firmie.
Diagnoza talentów zespołowych sprzyjających komunikacji budującej zaufanie.
Efekty
Wypracowanie strategii marki zespołu.
Zintegrowanie zespołu wokół zasad budujących zaufanie i silną markę.
Wzrost motywacji i zaangażowania w zespole – wzięcie odpowiedzialności za jakość komunikacji przez członków zespołu.
Zainteresował Cię ten program?
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.