Marka lidera rozwijającego zespół

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Co zrobić, żeby pracownicy sami chcieli się rozwijać?

Czasy oferowania tzw. ścieżek karier mijają bezpowrotnie. Należy to skutecznie zakomunikować pracownikom, wskazując na konieczność wzięcia odpowiedzialności za poszukiwanie i wykorzystywanie szans rozwojowych dostępnych w firmie. Mimo że firma oferuje kafeterię działań rozwojowych, skuteczność tych działań zależy od tajemniczego wzoru E = mc2.

Adresat

Dla firm

Format

offline/off-site

Czas trwania

1-2 dni

Dziennie

6-7 godzin

Dla kogo

Szef zespołu, menedżer zespołu, kierownik projektu, lider, dyrektor działu wraz z podlegającymi mu menedżerami. Grupa menedżerów z dużej, średniej lub małej firmy stojących przed wyzwaniem zmotywowania swoich ludzi do znalezienia czasu na rozwój, korzystania z programów firmowych, budowania motywacji pracowniczej bez obietnic podwyżek i awansów.

Kluczowe korzyści

Zwiększenie skuteczności menedżerów w motywowaniu pozafinansowym.

Rozwijanie kompetencji menedżerskiego wpływu, który pozwala menedżerom skutecznie motywować z wykorzystaniem innych źródeł niż benefity.

Jako opcja – budowanie rozwoju poprzez wykorzystanie w pracy osobistych talentów (w przypadku dodania opcji: diagnoza talentów oparta na metodologii Gallupa).

Kluczowe zagadnienia

Otoczenie, trendy i nowe paradygmaty wpływające na motywację. Co każdy szef powinien wiedzieć o nowych paradygmatach zarządzania i o motywacji?

Kompetencje potrzebne szefowi do rozwijania ludzi. Co trzeba umieć i wiedzieć, by skutecznie motywować do rozwoju?

E = mc2. Przepis na sukces w motywowaniu ludzi nie tylko do rozwoju, ale i do wytężonego wysiłku w trudnych warunkach.

Efekty

Opracowanie „ściągawek menedżerskich” do skutecznego motywowania różnorodnych zespołów.

Wypracowanie zasad komunikacji motywującej do rozwoju w firmie i w zespołach.

Praca na trudnych przykładach (case studies) – ćwiczenie skutecznych sposobów działania.

Zainteresował Cię ten program?

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Skontaktuj się z nami

Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.

Wiedza

Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.

Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.

Marek Parzydło i Zagallupowani

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...

Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen

Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.