Lider
zarządzający sobą
Czy to, jak zarządzasz sobą, pozwala Ci budować pozycję lidera, autorytet i wpływ?
Zaproś swoich liderów strategicznych do programu rozwijającego umiejętność zarządzania sobą (self-leadership ability). Kluczowe w tym zakresie jest m.in. posiadanie autentycznej wizji siebie jako lidera, self-influence, self-ideation, self-communication, self-development, ale także budowanie wiarygodności czy rozumienie szerszego kontekstu efektów własnych decyzji i działań. To wszystko, co odróżnia menedżera od inteligentnego przywódczo, strategicznego lidera wpływu i opinii.
Dla firm
offline/off-site
2 dni
6-7 godzin
Dla kogo
Wyższa kadra zarządzająca – liderzy z poziomu zarządu i N-1:
zainteresowani podniesieniem na wyższy poziom osobistych zdolności przywódczych;
skupieni na rozwijaniu kompetencji oczekiwanych od liderów strategicznych, a nie menedżerów.
Kluczowe korzyści
Leadership brief – określenie oczekiwań wobec kadry w zakresie zarządzania sobą.
Zbudowanie motywacji liderów do samorozwoju, samodbałości i dobrego wpływu na samych siebie w sytuacji pracy pod presją.
Wyposażenie liderów w narzędzia pomagające w zachowaniu zrównoważonego podejścia do pracy i życia prywatnego.
Kluczowe zagadnienia
Self-leadership ability. Omówienie mapy kompetencji składających się na umiejętność zarządzania sobą.
Wpływ zarządzania sobą na obecny wynik biznesowy, efekty mierzone zaufaniem i zaangażowaniem oraz na przyszłe możliwości i potencjał rozwojowy firmy.
Samodyscyplina i motywacja. Budowanie nawyków użytecznych w pracy lidera.
Świadomość własnych motywacji. Zarządzanie zdrowiem, stresem i napięciem.
Efekty
Większa samoświadomość liderów i wpływ na zespoły.
Lepsza komunikacja strategiczna, w zespołach i w relacjach międzyludzkich.
Przełożenie kompetencji zarządzania sobą na poprawę jakości przywództwa w firmie.
Zainteresował Cię ten program?
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.