Lider zarządzajacy relacjami

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Co zrobić, by doświadczenia i emocje, z którymi liderzy pozostawiają pracowników, budowały lojalność i zaangażowanie?

Liderzy strategiczni odpowiadają za bezpieczeństwo biznesu i rozwój firmy. Warunkiem powodzenia ich misji są zaangażowani ludzie, jednak to zaangażowanie jest skorelowane z kapitałem zaufania do liderów i ich przywództwa. Pracownicy, zwłaszcza młodszych generacji, mówią: „Sprawdzam!”. Oczekują również oferowania customer experience najważniejszym klientom lidera, którymi są oni sami.

Adresat

Dla firm

Format

offline/off-site

Czas trwania

1-2dni

Dziennie

6-7 godzin

Dla kogo

Wyższa kadra zarządzająca – liderzy z poziomu zarządu i N-1:

zainteresowani rozwinięciem osobistych umiejętności oferowania doświadczeń budujących zaangażowanie i lojalność wśród pracowników;

mający świadomość, że ludzie zapomną, co od nich usłyszeli i co zostało im przez nich pokazane, ale nigdy nie zapomną, jak się przy nich czuli.

Kluczowe korzyści

Opracowanie busoli zachowań, które budują/rujnują lojalność pracowników i wiarygodność lidera.

Zmotywowanie liderów do dbania o uważne zarządzanie emocjami mimo wytężonej pracy.

Wyposażenie liderów w narzędzia pomagające oferować dobre doświadczenia i emocje w relacjach z pracownikami i interesariuszami.

Kluczowe zagadnienia

Leadership experience. Omówienie postaw liderów, które budują i rujnują dobre relacje w realiach specyficznych dla danego biznesu.

Wpływ zarządzania doświadczeniami na wynik biznesowy, kapitał zaufania oraz utrzymanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

Co każdy lider powinien wiedzieć o krzywej stresu, hormonach szczęścia oraz dawkowaniu emocji i napięcia, które nie zablokują u pracowników kreatywnego myślenia.

Efekty

Lepsza atmosfera pracy.

Poprawiona komunikacja zorientowana na emocje budujące zaangażowanie i zaufanie.

Przekazywanie zespołom wiedzy, jak dbać o oferowanie klientom dobrych doświadczeń poprzez uważną komunikację, której celem jest zbudowanie lojalności i silnej relacji.

Zainteresował Cię ten program?

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Skontaktuj się z nami

Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.

Wiedza

Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.

Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.

Marek Parzydło i Zagallupowani

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...

Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen

Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.