Lider zarządzajacy relacjami
Co zrobić, by doświadczenia i emocje, z którymi liderzy pozostawiają pracowników, budowały lojalność i zaangażowanie?
Liderzy strategiczni odpowiadają za bezpieczeństwo biznesu i rozwój firmy. Warunkiem powodzenia ich misji są zaangażowani ludzie, jednak to zaangażowanie jest skorelowane z kapitałem zaufania do liderów i ich przywództwa. Pracownicy, zwłaszcza młodszych generacji, mówią: „Sprawdzam!”. Oczekują również oferowania customer experience najważniejszym klientom lidera, którymi są oni sami.
Dla firm
offline/off-site
1-2dni
6-7 godzin
Dla kogo
Wyższa kadra zarządzająca – liderzy z poziomu zarządu i N-1:
zainteresowani rozwinięciem osobistych umiejętności oferowania doświadczeń budujących zaangażowanie i lojalność wśród pracowników;
mający świadomość, że ludzie zapomną, co od nich usłyszeli i co zostało im przez nich pokazane, ale nigdy nie zapomną, jak się przy nich czuli.
Kluczowe korzyści
Opracowanie busoli zachowań, które budują/rujnują lojalność pracowników i wiarygodność lidera.
Zmotywowanie liderów do dbania o uważne zarządzanie emocjami mimo wytężonej pracy.
Wyposażenie liderów w narzędzia pomagające oferować dobre doświadczenia i emocje w relacjach z pracownikami i interesariuszami.
Kluczowe zagadnienia
Leadership experience. Omówienie postaw liderów, które budują i rujnują dobre relacje w realiach specyficznych dla danego biznesu.
Wpływ zarządzania doświadczeniami na wynik biznesowy, kapitał zaufania oraz utrzymanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
Co każdy lider powinien wiedzieć o krzywej stresu, hormonach szczęścia oraz dawkowaniu emocji i napięcia, które nie zablokują u pracowników kreatywnego myślenia.
Efekty
Lepsza atmosfera pracy.
Poprawiona komunikacja zorientowana na emocje budujące zaangażowanie i zaufanie.
Przekazywanie zespołom wiedzy, jak dbać o oferowanie klientom dobrych doświadczeń poprzez uważną komunikację, której celem jest zbudowanie lojalności i silnej relacji.
Zainteresował Cię ten program?
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.