Lider zarządzający marką osobistą
Czego potrzebujesz, by jako lider budować swoją markę osobistą, pozycję i kapitał reputacji w sposób, który zapewnia Ci silną pozycję w firmie i na rynku pracy?
Każdy człowiek pracujący w biznesie jakąś markę już ma. Zaproś swoich liderów strategicznych do programu, który pozwoli im doprecyzować to „jakąś”, tj. sformułować personal statement, ofertę wartości, Brand Stamp i plan komunikacji. Po to, by każdy z nich mógł świadomie budować markę lidera premium, profesjonalisty cieszącego się wysokim zaufaniem.
Dla firm
warsztat
2 dni
6-7 godzin
Dla kogo
Wyższa kadra zarządzająca – liderzy z poziomu zarządu i N-1:
Zainteresowani sprecyzowaniem strategii swojej marki osobistej w biznesie;
Gotowi konkurować za pomocą przemyślanego pomysłu na siebie i komunikacji zapewniającej miejsce w gronie liderów autorytetów.
Kluczowe korzyści
Opracowanie strategii marki osobistej na etapie budowania jej wokół roli lidera biznesu.
Zmotywowanie liderów do zadbania o efekty własnej komunikacji.
Wyposażenie liderów w narzędzia pomagające we wdrażaniu strategii marki osobistej i planu komunikacji zapewniających mądrą obecność zawodową i wpływ.
Kluczowe zagadnienia
Kapitał marki osobistej i marki lidera – cztery filary, które warto mądrze wzmacniać.
Tożsamość lidera jako podstawa tożsamości marki osobistej – kluczowe elementy Brand Identity.
Presence, visibility and communication. Profesjonalna obecność i komunikacja w stylu zgodnym z własnymi wartościami, talentami i potrzebami, bez obawy o działania typu personal lansing" i dyskredytujące hałasowanie w internecie.
Efekty
Znaczny wzrost świadomości komunikacyjnej liderów – ich odpowiedzialność za efekty własnej komunikacji.
Większa motywacja do obecności w przestrzeni biznesowej i internetowej ze względu na posiadanie przemyślanej strategii i planu działań komunikacyjnych.
Rozwinięcie samoświadomości, kompetencji komunikacyjnej i medialnej liderów, co przełoży się także na budowanie marki firmy jako wartościowego pracodawcy, zatrudniającego świadomych i profesjonalnych liderów.
Zainteresował Cię ten program?
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.