Lider zarządzający marką osobistą

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Czego potrzebujesz, by jako lider budować swoją markę osobistą, pozycję i kapitał reputacji w sposób, który zapewnia Ci silną pozycję w firmie i na rynku pracy?

Każdy człowiek pracujący w biznesie jakąś markę już ma. Zaproś swoich liderów strategicznych do programu, który pozwoli im doprecyzować to „jakąś”, tj. sformułować personal statement, ofertę wartości, Brand Stamp i plan komunikacji. Po to, by każdy z nich mógł świadomie budować markę lidera premium, profesjonalisty cieszącego się wysokim zaufaniem.

Adresat

Dla firm

Format

warsztat

Czas trwania

2 dni

Dziennie

6-7 godzin

Dla kogo

Wyższa kadra zarządzająca – liderzy z poziomu zarządu i N-1:

Zainteresowani sprecyzowaniem strategii swojej marki osobistej w biznesie;

Gotowi konkurować za pomocą przemyślanego pomysłu na siebie i komunikacji zapewniającej miejsce w gronie liderów autorytetów.

Kluczowe korzyści

Opracowanie strategii marki osobistej na etapie budowania jej wokół roli lidera biznesu.

Zmotywowanie liderów do zadbania o efekty własnej komunikacji.

Wyposażenie liderów w narzędzia pomagające we wdrażaniu strategii marki osobistej i planu komunikacji zapewniających mądrą obecność zawodową i wpływ.

Kluczowe zagadnienia

Kapitał marki osobistej i marki lidera – cztery filary, które warto mądrze wzmacniać.

Tożsamość lidera jako podstawa tożsamości marki osobistej – kluczowe elementy Brand Identity.

Presence, visibility and communication. Profesjonalna obecność i komunikacja w stylu zgodnym z własnymi wartościami, talentami i potrzebami, bez obawy o działania typu personal lansing" i dyskredytujące hałasowanie w internecie.

Efekty

Znaczny wzrost świadomości komunikacyjnej liderów – ich odpowiedzialność za efekty własnej komunikacji.

Większa motywacja do obecności w przestrzeni biznesowej i internetowej ze względu na posiadanie przemyślanej strategii i planu działań komunikacyjnych.

Rozwinięcie samoświadomości, kompetencji komunikacyjnej i medialnej liderów, co przełoży się także na budowanie marki firmy jako wartościowego pracodawcy, zatrudniającego świadomych i profesjonalnych liderów.

Zainteresował Cię ten program?

Pobierz broszurę
Zgłoś zainteresowanie

Skontaktuj się z nami

Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.

Wiedza

Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.

Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.

Marek Parzydło i Zagallupowani

W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...

Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen

Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.

Zapisz się do Brandlettera

Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.

Miło, że dołączyłeś do naszego grona. Wypatruj Brandlettera. Jesteśmy w kontakcie
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.