Kultura odpowiedzialnej komunikacji
Co zrobić, by liderzy wzięli odpowiedzialność za standardy komunikacji gwarantujące inkluzywność, poszanowanie godności i różnorodności?
Unijne regulacje ESG skłaniają do bezzwłocznego zadbania o to, by zarząd firmował zdrową, inkluzywną kulturę i rozwijał kadrę menedżerską w kierunku nowych postaw. Już wkrótce brak profesjonalizmu szefów może mieć bolesne konsekwencje: finansowe, medialne i biznesowe.
Dla firm
offline/off-site
1-2 dni
6-7 godzin
Dla kogo
Liderzy odpowiedzialni za jakość strategii firmy stojący przed wyzwaniem doprecyzowania wizji, misji i celów w obszarze zarządzania ludźmi i budowania kultury organizacyjnej: zarząd, HR, kadra menedżerska, ew. przedstawiciele związków zawodowych.
Kluczowe korzyści
Określenie celów dotyczących ludzi i kultury pod kątem realizacji wyników finansowych i celów rozwojowych firmy.
Stworzenie jasnego planu działań przypisanych do wszystkich partnerów odpowiedzialnych za sformułowanie, a następnie wdrożenie strategii People & Culture.
Wpisanie celów i wskaźników dotyczących kultury organizacyjnej i zarządzania ludźmi w systemy oceniania i wynagradzania kadry kierowniczej.
Kluczowe zagadnienia
High-Impact Strategy. Strategia People & Culture o dużym wpływie na wynik. Wizja wpisana w plan działań i cele kadry zarządzającej, która motywuje zespoły.
Zarządzanie skutecznym wdrożeniem strategii People & Culture.
Mapa elementów strategii P&C. Przegląd elementów składających się na tę strategię – wybór istotnych w danej firmie.
Efekty
Opracowanie kompletnej strategii biznesowej, uzupełnionej o cele People & Culture.
Wprowadzenie odpowiedzialności kadry kierowniczej za budowanie pożądanej kultury i rozwijanie ludzi w oczekiwanych kierunkach.
Określenie wartości, zasad i procedur stanowiących jasną ramę formalną i etyczną dla pożądanej kultury i sposobu zarządzania ludźmi.
Zainteresował Cię ten program?
Skontaktuj się z nami
Nie masz pewności, co powinieneś wybrać dla swojej firmy? Napisz do nas, a pomożemy dobrać ofertę do Twoich potrzeb.
Każdy ma jakąś markę. Ty dowiedz się, jak budować markę premium.
Przeczytaj, obejrzyj, posłuchaj,
jeśli chcesz odcisnąć wartościowy ślad w świecie zawodowym.
Marek Parzydło i Zagallupowani
W podcaście mówimy o pomysłach, które mają mieć ...
Moda na siostrzeństwo. TEDxWarsawWomen
Czy jedna kobieta może złamać serce? Może. Czy to przekreśla szanse na współpracę między kobietami? Nie. Stwórzmy modę na siostrzeństwo.
Zapisz się do Brandlettera
Dołącz do nas teraz. Zyskaj dostęp do inspiracji, wydarzeń i wiedzy, jak budować silną markę osobistą. Zapisz się bez obawy o nadmiar treści. Premium to limitowana oferta wartości, a nie wiadomości sprzedażowych.