Zaiste fakap…

Żeby o czymś mówić z pasją, ciekawie, w interesujący czy poruszający sposób, trzeba mieć coś wartościowego do powiedzenia. Dziś skupiamy się na myślach prowadzących do mądrych, inspirujących i wartościowych zdań padających z ust polskiego lidera.

Dla tych, którzy nie śledzą na bieżąco blogosfery liderów biznesu Harvard Business Review Polska – ostatni tekst, który się szeroko „rozsiał”: http://blogi.hbrp.pl/blog-biznesowy/piekne-mysli-prezesa/

Personal branding – konkurowanie pięknymi autorskimi myślami

Chcesz być autentycznym i wpływowym liderem, zadbaj o momenty, w których masz zmotywować swoich pracowników, mówiąc do nich na szerszym forum (o zarządzaniu „przez chodzenie” będziemy mówić kiedy indziej):

  1. Mów do ludzi w jakimś dobrze określonym celu.
  2. Przygotuj się do wystąpienia przed pracownikami równie skrupulatnie jak do wystąpienia przed radą nadzorczą.
  3. Używaj ładniej polszczyzny.
  4. Mów zrozumiałem językiem.
  5. Naucz się mówić z błyskiem w oku o swoich  planach i marzeniach.
  6. Prezentuj cele w sposób wskazujący na korzyści i wartości.
  7. Argumentuj raczej z poziomu serca niż rozumu.
  8. Bądź sobą, nie kreuj się na kogoś, kim nie jesteś.
  9. Mów bardziej do ludzi niż do mikrofonu.
  10. Zbieraj feedback: co ci się udało znakomicie, a co wymaga poprawy w przyszłości .

Jak zwykle, ciekawa jestem Twoich komentarzy:) A sama, zabieram się za tekst o „Ludziach – mewach”.

Udostępnij:
Share on Facebook5Share on LinkedIn0Share on Google+1Tweet about this on TwitterEmail this to someone