Scena Liderów Biznesu „Jesteś Marką” – polski TED dla biznesu

Wracam do siebie. Ostatnie trzy miesiące spędziłam na warsztatach, konferencjach, prelekcjach i rozmowach – teraz czas na podsumowania, które zaczniemy od kolejnego dziecka w rodzinie „Jesteś Marką” – Sceny Liderów Biznesu. Projektu ważnego …

jestesmarka_______fotonationpl-261

Ambasadorzy Wartości na Scenie Liderów Biznesu 2016

Czytaj dalej…

„Schizofrenik”, czyli szef o podwójnej osobowości

Jeśli chcesz być liderem – zarządź najpierw sobą. Tak brzmiała moja teza na inauguracji Business Insider Polska. Przez ostatnie cztery lata przez moje ręce na warsztatach przewinęło się niemal 17 tys menedżerów z korporacji działających na polskim rynku. Kadra z firm stosunkowo dojrzałych, menedżerowie gotowi na trudne treści związane z budowaniem marki lidera, marki zespołu i marki zarządu. Większość z nich uważa za normalne, że jest się kimś innym w domu, a kimś innym w pracy.

schizole1

Czytaj dalej…

Dlaczego znów oddałam rękę mediom?

Za mną jeden z bardziej emocjonujących tygodni w tym roku (ciekawe, ile razy jeszcze napiszę podobne zdanie w 2016;) Wśród natłoku wydarzeń, dwa dni z rzędu wystąpiłam w konwencji TED, a nie jestem zaprzyjaźniona z krótką formą – w końcu przygotowuję się do roli hakawatiego, który potrafi snuć opowieść przez 365 dni w roku:)

Business Insider Poranek online

Business Insider Poranek online 12.05.2016 (fot. Business Insider Polska)

Czytaj dalej…

Jak sobie radzić z korpokapralem?

Po ostatnim tekście dostałam sporo pytań, jak sobie radzić z ludźmi, którzy są marnymi szefami, a zawartość w nich korpokaprala jest większa niż zawartość przyzwoitego człowieka, o liderze nie wspomnę. A przynajmniej tak się zachowują, bo wierzę, że w każdym siedzi dobry i przyzwoity człowiek, który się zagubił i przeszedł na ciemną stronę Mocy. #TakiSwiatopoglad:)

źródło: praca.gazetaprawna.pl

źródło: praca.gazetaprawna.pl

Czytaj dalej…

Co zjada kultura i czemu jest taka żarłoczna?

Peter Drucker napisał, że „kultura zjada strategię na śniadanie”. Dodałam swego czasu na harvardzkim blogu, że zjada ona również reputację lidera. Przed chwilą zaś przeczytałam ciekawy tekst „Culture eats your structure” i LinkedIn’ową dyskusję wokół pytania: kultura czy strategia. Przyjrzyjmy się kwestii pod kątem budowania marki osobistej i rozwijania biznesu (bo mało kto chce go zwijać, prawda?:)

źródło: wiadomosci.wp.pl

źródło: wiadomosci.wp.pl

Czytaj dalej…