8 upps w kobiecej komunikacji

Co mężczyzn najbardziej uwiera w komunikacji kobiet w biznesie? Notatki do tego tekstu robiłam podczas konferencji organizowanej przez jeden z banków dla swoich menedżerek. Występowałam w gronie ciekawych prelegentów, m.in. Magdaleny Dziewguć z Google, Edwarda Stanocha z Aon Hewitt i kapitana Romana Paszke. I to Pan Edward właśnie odwołał się do artykułu prasowego, do którego chcę wrócić.

film "Nine to Five"

film „Nine to Five”

Czytaj dalej…

Jak zadbać o błysk w oku

Błyszczące oko pasjonata. Dziś zapraszam do lektury gościnnego tekstu aktywnej i inspirującej komentatorki „Jesteś Marką”, Magdy Piaseckiej, którą spotkałam i zapamiętałam właśnie dzięki błyskowi w oku. Poświęcony jest sztuce znalezienia własnej pasji, która podoba się Tobie, a nie …

jump

Czytaj dalej…

Premium MBA z zarządzania sobą (start!)

Postanowiłam uporządkować moje pisanie o marce wysokiej reputacji i nadać mu pewną ramę. Wiem, że na co dzień ustawiam sobie i Tobie poprzeczkę wysoko i raczej skromnie u mnie z prostymi „złotymi receptami” typu „10 sposobów zbudowania marki”. Nie piszę tak, ponieważ tak pisze większość internetowych autorów. Nie mam też przekonania, że „rady” motywują do ich szybkiego zastosowania. Owszem, przyciągają na chwilę oko i inspirują, ale nie tworzą POWODU, aby Czytaj dalej…